van Escatalens naar Toulouse - Reisverslag uit Toulouse, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Escatalens naar Toulouse - Reisverslag uit Toulouse, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Escatalens naar Toulouse

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

03 Juni 2013 | Frankrijk, Toulouse

Vanmorgen wat later opgestaan. Zo'n oud hemelbed slaapt toch wat minder. Er was een heerlijk ontbijt. De was bleek echter nog niet gedroogd te zijn. Maar even zelf ingegrepen en de droger aangezet. Een dik uur later konden we toch vertrekken, geen probleem want we hadden een korte tocht voor de boeg tot Toulouse. Eindelijk prachtig zonnig weer! Onderweg wat meer fietsers, even een praatje met fietsende Nederlanders. Het was genieten vandaag. In Toulouse slapen we in een B&B met 1 kamer, die Christine verhuurd. Leuke ontvangst en op haar aanraden een prima biefstuk gegeten bij l'Entrecote, waar ze alleen dit gerecht serveren, maar dan ook top! Morgen een dag om plannen te maken voor de rest van onze tocht en de stad te bekijken. Dagafstand 56 km.

• 03 Juni 2013 - 23:40

Greet:

hallo fietsers,

Wat gaan jullie goed en nog mooi weer ook. En dan al dat lekkere eten wat er verorberd wordt en de wijntjes vloeien ook rijkelijk. Maar jullie genieten en zo moet het ook. Fiets nog lekker een poosje verder dan kunnen wij genieten van de reisverslagen! Morgen wordt het hier ook aardig weer, gaan we ook een fietstochtje maken.

Liefs en groet
    Greet en Leo

• 04 Juni 2013 - 08:18

Fred & Marianne:

Is die bootfoto voor ons er bij geplaatst? Dit plaatje komt ons wel heel bekend voor.....alleen jammer dat het type boot van de (altijd veel te hard varende) concurrent Le Boat is. Maar verder een topfoto, daar hebben we goede herinneringen aan!
    E zo te zien genieten jullie ook enm wordt het weer ook beter.

Groetjes

Fred & Marianne

• 07 Juni 2013 - 07:02

Brigitte & Edzo:

Inderdaad jammer van die boot ja :-) Het roept in ieder geval herinneringen op.
    Fijn te horen dat jullie nu beter weer hebben en lekker aan het genieten zijn. Ook leuk om jullie de 22e te zien op het fuifje van Fred & Marianne :-) Kunnen we vakantieverhalen uitwisselen!

Groetjes
    Brigitte & Edzo