van Lafox naar Escatalens - Reisverslag uit Escatalens, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Lafox naar Escatalens - Reisverslag uit Escatalens, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Lafox naar Escatalens

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

02 Juni 2013 | Frankrijk, Escatalens

Vanmorgen na een heerlijk ontbijt weer op pad gegaan. Helaas, kort na vertrek was er iets met de batterij van de fiets van Margreet niet goed. Terug naar ons slaapadres en de batterij opnieuw een uur opgeladen. Hierna was het euvel verholpen en konden we toch op pad.
Ons chambre d'hote is een oud chateau, waar we ons even kasteelheer en kasteelvrouw voelen. Het wordt geleid door een ouder echtpaar, die ons voordat we gingen eten in een restaurantje, uitnodigden om eerst een aperitief met hun te komen drinken.
Verder bood ze aan om onze was te doen. De kamer waarin we slapen is authentiek ingericht. We slapen in een hemelbed.
Het was vandaag een mooie dag met veel zon en een temperatuur die in de middag de 25 graden bereikte. Een genot om met dit weer te fietsen.
We hebben vandaag 55 km afgelegd.

• 02 Juni 2013 - 22:27

Els:

Heerlijk,dat het weer nu zo lekker is. Wij nog een weekje werken en dan hebben we het eindelijk verdiend. Vandaag hier ook heerlijk weer, dus we hadden alvast een voorproefje, met lekkere wijn en asperges! Ook in eigen tuin is het lekker weekend vieren, als het weer maar goed is. Geniet er lekker van, groetjes Els en Henk!

• 02 Juni 2013 - 23:11

Arie En Annie:

Wat gaan jullie lekker. Met de zon erbij maakt het toch wel gezelliger te fietsen.
    Wij genoten vandaag op "ons landgoed" ook volop zon, dus genieten op het terras met een wijntje en een hapje. Alleen: wij moeten de hapjes wel zelf klaarmaken.
    Gekheid, laat je maar heerlijk verwennen onderweg. Na gedane arbeid.......
    Toi, toi toi. En verder goede reis.
    Arie en Annie.