van Narbonne. naar Avignon - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Narbonne. naar Avignon - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Narbonne. naar Avignon

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

09 Juni 2013 | Frankrijk, Avignon

We hebben een paar rustige en fijne dagen gehad in Narbonne. We hadden een aparthotel, dus we konden zelf koken. Dat hebben we de afgelopen dagen dan ook gedaan. Lekker naar de grote markthal, inkopen doen. Dat op zich is al een belevenis. Verse vis te kust en te keur. Heerlijke Franse kaasjes. Lekkere wijnen. Wanneer we hier lang zouden blijven dan groeiden we letterlijk dicht.
Vanmorgen hebben we de trein naar Avignon genomen met onze fietsen, dik 2 uur en we waren op bestemming.
Omdat we vroeg in Avignon waren konden we nog het een en ander van de stad zien. We zijn ook nog naar een concert geweest in de kathedraal.
Lekker in de stad gegeten. De bedoeling is dat we morgen nog in Avignon blijven en dat we dinsdag op de fiets naar Arles gaan, de stad waar van Gogh gewoond en gewerkt heeft. De afstand is niet zo ver, dus dat kunnen we op ons gemak bekijken. We zullen daar denken we ook overnachten en als het weer goed blijft gaan we verder fietsen naar de Camarque en de Middelandse Zee.

• 10 Juni 2013 - 14:56

Bastiaan & Alice:

Hey Pa & Margreet,

Klinkt allemaal goed. Af en toe zo' n verslagje lezen is altijd leuk. Zo te lezen hebben jullie het goed naar de zin. Veel plezier nog en veilige fietskilometers! A&B