plannen maken - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu plannen maken - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

plannen maken

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

06 Juni 2013 | Frankrijk, Narbonne

Vandaag plannen gemaakt voor de rest van onze vakantie. We komen 18/6 naar huis vanuit Avignon met de TGV naar Brussel. (Dus fred en Marianne we zijn van de partij op jullie feestje! ) We blijven tot zondag in Narbonne en gaan dan per trein naar Avignon. Van Avignon willen we naar Arles(van Gogh) fietsen en dan door de Camarque weer terug naar Avignon. We hopen dat het weer zo blijft als vandaag, is Dat prima.Vandaag naar de kust gefietst eerst via canal de Robine. Het was smal, hobbelig veel stenen en boomwortels, als canal du Midi hetzelfde pad is, zijn we blij dat we getreind hebben. Terug zijn we over kleine weggetjes door de wijnvelden terug gefietst naar Narbonne. Het was weer genieten en de Middellandse zee gezien! Fietsafstand 37 km.

• 07 Juni 2013 - 12:14

Frits:

Nou, jullie krijgen dan nog wat moois te zijn. De Camarque is wel een heel bijzonder landschap en Arles een echte mooie stad in de Provence. Ook lekkere wijn trouwens ;-). Alles verder goed hier in Nederland. Ben wekelijks bij Ma en laat haar jullie verslagen lezen. Ze staat veersteld van de afstand die jullie afleggen.

Groetjes

Frits (en ook van Liza natuurlijk)