van Avignon naar Arles - Reisverslag uit Arles, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Avignon naar Arles - Reisverslag uit Arles, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Avignon naar Arles

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

12 Juni 2013 | Frankrijk, Arles

Het was weer heerlijk fietsen na het geslenter in de stad! ( waar we ook zeer hebben genoten). De eerste 7 km waren erg druk met een smalle brug, maar daarna kleine rustige weggetjes door een mooi landschap. Het werd erg warm tot 31gr, dat is toch wel afzien zonder schaduw! Maar we klagen niet na al die regen.Met een noorden wind in de rug konden we goed opschieten. Om 15.30 uur waren we in Arles in hotel L'Amphitheater een prima onderkomen. We hebben er direct een nachtje bijgeboekt. Vandaag de van Gogh route gelopen. Leuk gedaan, sommige punten zijn nog goed herkenbaar. Morgen gaan we beginnen aan een rondje Camarque. We hebben een hotelletje aan zee geboekt voor 2 nachten. Dagafstand gisteren 47 km.