van Saint Marie's de la Mer naar Arles - Reisverslag uit Arles, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Saint Marie's de la Mer naar Arles - Reisverslag uit Arles, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Saint Marie's de la Mer naar Arles

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

15 Juni 2013 | Frankrijk, Arles

We waren van plan om vroeg op pad te gaan vanwege de warmte, maar helaas we hebben ons verslapen. Nu zaten we om 9.15 uur op de fiets, we waren van plan om 8.30 uur op de fiets te zitten.
Naar mate de dag vorderde werd het steeds warmer en in de Camarque zijn weinig bomen dus ook weinig schaduw langs de weg. Op een bepaald moment was het ruim 30 graden.
Uiteindelijk zijn we om ongeveer 13.00 uur aangekomen Arles. Gelukkig konden we gelijk in ons hotel inchecken, zodat we een heerlijke douche konden nemen en dan ben je weer gelijk het ventje(vrouwtje).
In de middag een heerlijk terras uitgekozen waar we konden bijkomen van de fietstocht van vanmorgen.
Vanavond weer lekker gegeten en tijdens het eten een leuk gesprek gehad met een paar Canadezen die hier op vakantie waren.
Morgen onze laatste etappe van deze reis en wel terug naar Avignon. Op zich is het niet zo ver, nl. 47 km., maar er wordt een temperatuur verwacht van ruim 30 graden rond het middaguur, dus we vertrekken, als we ons niet weer verslapen, vroeg.
Wanneer we in Avignon zijn gaan we zorgen dat onze fietsen op transport naar Nederland gezet worden, waar de maandag voor gebruiken en op dinsdag gaan we met de TGV naar Brussel. In Brussel zijn we om 14.30 uur en vandaar terug naar huis. We verwachten in de loop van de avond thuis te zijn.

• 16 Juni 2013 - 00:51

Anneke Ribbelink:

Hallo Margreet en Cor,

Wij halen de 30 graden hier niet hoor! We krijgen het moeilijk met jouw straks in de de club!!
    Wij wensen jullie een voorspoedige terugreis en geniet toch nog maar even van het mooie weer!
    Lieve groeten,
    Leo en Anneke

• 16 Juni 2013 - 15:58

Leja:

En dan zit jullie tour er bijna op, succes met de laatste rit, regelingen en goede reis met de TGV richting huis. Ook wij krijgen 2 tropische dagen dus houd het gevoel nog even vast.
    Groeten en tot later.