van Poitiers naar Melle - Reisverslag uit Melle, Duitsland van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Poitiers naar Melle - Reisverslag uit Melle, Duitsland van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Poitiers naar Melle

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

24 Mei 2013 | Duitsland, Melle

In het studentenhotel niet veel en slecht geslapen. Je moet er wat voor over hebben om de was te doen. Om 9.00 uu r op pad gegaan voor een rit waar we ons een beetje op verkeken hadden. Het routeboekje gaf aan dat er weinig klimwerk was, maar de realiteit was anders. Daardoor had Margreet 20 km. Voor het geplande einddoel bijna geen stroom meer. Goede raad is duur, maar eerst eens proberen op een camping om wat stroom te krijgen. Helaas, de camping was gesloten. Toen bij het volgende plaatsje bij het VVV-kantoor gekeken, helaas gesloten. Naast dat kantoor was een jongerencentrum, hier gevraagd of we de batterij wat op konden laden. Geen probleem. Na een half uurtje was er weer voldoende stroom om het geplande einddoel van vandaag te halen. Het weer was vandaag nogal wisselvallig, zon, wolken, wind en aan het eind van de rit nog een regenbui. Temperatuur tussen de 10 en 15 graden.
Uiteindelijk de eindbestemming gehaald waar we na een bad/douche heerlijk hebben gegeten. De wijn smaakte weer uitstekend. We hebben vandaag 72 km afgelegd.

• 24 Mei 2013 - 23:16

An Groen:

En........ Het blijft toch leuk????? Jeetje, jullie zijn toch binken, hoor!
    Met resect lezen Arie en ik jullie voortgang. Veel plezier.
    An groen.

• 25 Mei 2013 - 09:18

Sjoerd & Joline:

Bonjour Margreet en Cor,
    Jullie gaan de goeie kant op, is de stempelkaart al vol?
    Succes nog en als jullie in Bordeaux zijn even hier langs gaan (www.mlemacaron.fr) !
    Groeten Sjoerd en Joline