van Dange st Romain naar Poitiers - Reisverslag uit Melle, Duitsland van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Dange st Romain naar Poitiers - Reisverslag uit Melle, Duitsland van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Dange st Romain naar Poitiers

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

24 Mei 2013 | Duitsland, Melle

Na een Frans ontbijt van een erg aardige eigenaar, met veel tips voor onderweg, wat laat vertrokken. We kregen een kopie van een kaart mee, omdat hij voorzag dat we ivm de aanleg van de TGV, we richting Royan weer in de problemen zouden komen met weg afsluitingen. Aardig fietsweer, een droge dag met wat zon en wel 20 Gr.op de teller gezien! Een korte rit omdat we een soort studentenhotel geboekt hadden waar wasautomaten en drogers zijn. Het was vlak naast het station, maar we waren er toch eerst voorbij gereden. De was gedaan, lekker alles weer schoon en wat na de droger nog niet droog was op de kamer aan een lijntje gehangen. Daarna Poitiers in, wel 150 treden omhoog klimmen en daar een heerlijke biefstuk gegeten met een lekker wijntje. Mooie historische stad. Onderweg hebben we nog koffiegedronken bij een zeer exclusieve golfclub gelegen in een prachtige omgeving, zo genieten we van alles mee! Dagafstand 54 km