van Villandraut naar Le Mas d' Agenais - Reisverslag uit Le Mas-d'Agenais, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Villandraut naar Le Mas d' Agenais - Reisverslag uit Le Mas-d'Agenais, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Villandraut naar Le Mas d' Agenais

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

31 Mei 2013 | Frankrijk, Le Mas-d'Agenais

Na het natte weer van gisteren, was het vandaag een veel betere dag om te fietsen. Het was droog en je kon zonder vest fietsen omdat de temperatuur gemiddeld ongeveer 17 graden was. Daarom een heerlijke fietsdag gehad. We kwamen vandaag bij de 1e sluis aan van het Canal du Garonne. Dit was vlak na Langon.
Daarna langs het Canal du Garonne gefietst tot aan Le Mas-d'Agenais. Helaas kregen we vandaag op ongeveer 10 km. van die plaats een een lekke band. Gelukkig was het bij een van de sluizen, zodat we wat makkelijker de band konden plakken.
De boosdoener was een doorn die door de band stak. Na het plakken van de band onze weg vervolgt naar Le Mas d' Agenais.
De chambre d'hote is heel leuk. We kregen de suite aangewezen. Een bijzonder mooie kamer met, een beetje Aziatisch tintje.
Verder werden we uitgenodigd om mee te eten 's-avonds.
Een gezellig gebeuren met alles er op en eraan. Aperatief,voorgerecht, daarna een eendenpoot, Franse kaas en een toetje met aardbeien, en niet te vergeten natuurlijk weer wijn in overvloed. We hebben vandaag 71 km afgelegd.

• 01 Juni 2013 - 10:15

Joline:

Lekker hoor, fietsen zonder jas of vest! Is de korte broek ook al gebruikt?
    En helaas! De eerste lekke band! Gelukkig konden jullie hem zelf repareren..

Hopelijk hebben jullie de komende dagen lekker weer, want dat is toch net ff leuker fietsen ;-)

X Jo en Sjoerd

• 01 Juni 2013 - 12:32

An Groen:

Wat is het leuk om jullie zo te volgen. Petje af voor de positieve inslag van alle belevenissen.
    Zo leer je ook nog het een en ander, buiten de mooie gebeurtenissen die jullie ervaren. Wat ontzettend leuk alle reacties onderweg. De opvang in de B&B's. Het lekkere eten en ......drinken. Niet te vergeten de interessante omgeving. Als de zon weer schijnt, is de nattigheid zo weer vergeten. Maar....wij doen het jullie niet na
    Geniet er heerlijk van en goede reis verder.
    Groetjes van Arie en Annie.

• 01 Juni 2013 - 12:32

An Groen:

Geniet er heerlijk van en goede reis verder.
    Groetjes van Arie en Annie.

• 01 Juni 2013 - 12:33

An Groen:

1 maal zo mail was genoeg eigenlijk. Sorry.