van Villechauve naar Tours - Reisverslag uit Saint-Symphorien, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Villechauve naar Tours - Reisverslag uit Saint-Symphorien, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Villechauve naar Tours

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

21 Mei 2013 | Frankrijk, Saint-Symphorien

Aangezien we een paar dagen geen Wifi hadden, vandaag 3 verslagen tegelijk verzonden.
De hele nacht heeft het gegoten van de regen en na het ontbijt op weg gegaan in de mist. Alles zag er grijs en troosteloos uit.
Na ongeveer 20 km werd het gelukkig beter en hoe dichter bij Tours hoe warmer het werd. Ook de zon kwam er zowaar weer bij en de temperatuur liep hierdoor op tot 20 graden. Het was een verademing.
Vlak voor Tours kwamen we de eerste wijnvelden tegen. Een afwisselend mooie rit. We waren betrekkelijk vroeg in Tours, zodat we de stad in de middag hebben kunnen bekijken. In de kathedraal van Tours hebben we onze stempel gehaald voor het pelgrimspaspoort. In de kathedraal was een koor aan het repeteren, waar we met genoegen naar hebben geluisterd.
's avonds bij de Libanees gegeten voor de verandering en het smaakte uitstekend.
We hebben vandaag 50 km afgelegd.

• 21 Mei 2013 - 22:55

Frits :

Gaat hard. Mooie stad Tours zijn we ook geweest; nog met Annie. Chinon is ook mooi. Dat kom je waarschijnlijk ook onderweg tegen. Of een klein ommetje naar kasteel Uzzé.
    Geniet maar met volle teugen.

Groet,

Frits

• 22 Mei 2013 - 12:31

Dick En Clazien:

Wij dachten al waar blijf je met verslag maar na drie dagen,marr genieten wel van jullie fietstocht.wij genieten van jullie verslagen.Groet Clazien en Dick