van Le Thoronet naar Aups - Reisverslag uit Aups, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Le Thoronet naar Aups - Reisverslag uit Aups, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Le Thoronet naar Aups

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

21 Mei 2014 | Frankrijk, Aups

Gisterenavond heerlijk gegeten in een restaurant met Michelin aanbeveling, dan mis je de appelmoes met kers echt niet.
Vanmorgen op weg met zonnig weer en een stormachtige wind (5-6 bf). We wilden de "Abbaye du Thoronet" bezoeken. Dat lukte niet, omdat we de fietsen op de parkeerplaats moesten achterlaten. Met al onze bagage erop zagen we dat niet zitten. We waren wel naar de kassa gelopen en toen we weer bij de fietsen waren, was Cor zijn fietssleutel kwijt. Na een half uurtje zoeken hebben we de reservesleutel opgezocht. Cor had er danig de pest over in. Vandaag veel klimwerk. Bij Margreet ging de batterij snel leeg en moesten de laatste kilometers vrijwel zonder ondersteuning worden afgelegd. Bij aankomst was er nog 2% batterij inhoud over. We slapen in een oude herberg.

• 21 Mei 2014 - 21:13

Els:

Nu geen sleutel meer verliezen Cor! Het gaat volgens mij wel lekker met jullie, heb alleen geen idee waar jullie zijn! Nog nooit gehoord van deze plaats!

• 21 Mei 2014 - 22:55

Arie En Annie:

Alles binnen-en buitenzakken alweer nagezocht? Volgende keer een fluitje eraan vastmaken, kan wel eens helpen!!!
    Ach arme Cor. Maar gelukkig de dag is niet verloren gegaan. Wat een schitterende foto's weer.
    En het is weer goed uitrusten en lekker eten geblazen, na een dag van hard werken.
    Succes verder en lekker slapen.
    Groeten
    Arie en Annie.