Fietsen in de Verdon - Reisverslag uit Moustiers-Sainte-Marie, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu Fietsen in de Verdon - Reisverslag uit Moustiers-Sainte-Marie, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

Fietsen in de Verdon

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

22 Mei 2014 | Frankrijk, Moustiers-Sainte-Marie

Vandaag gefietst in het natuurpark de Verdon. Dat was weer een krachtmeting. We begonnen direct met een klim van 6-7% over 5 km en eindigden met een klim van 5% over 5 km. Die laatste vonden we al een makkie worden. Mooi onderweg vooral Lac du Croix is erg mooi. Onderweg weer veel wind en dreigende luchten, maar het bleef droog! Moustieres is een leuke plaats, tussen 2 bergen hangt een ster die door een kruisvaarder is aangebracht als dank voor de veilige thuiskomst. Dagafstand 34 km.

• 22 Mei 2014 - 21:46

Loes De Ruiter:

Hi Margreet en Cor
    Je moet wat over hebben om deze prachtige natuur te zien.
    Het is zeker de moeite waard. Geniet ervan!
    Groetjes, Loes

• 22 Mei 2014 - 22:29

Arie En Annie:

Wat een schitterende omgeving waar jullie vandaag waren.
    Het kostte wat inspanningen, maar het resultaat mag er wezen.
    Ik zou er zo wel even langs willen komen. Schitterend die foto's.
    Geniet ervan.
    Groetjes
    Arie en Annie.

• 22 Mei 2014 - 23:39

Anneke B.:

Toen ik las dat je daar naartoe zou gaan, heb ik maar niets gezegd. Hoe mooi , maar ook hoe pittig het was.
    Maar de inspanning dubbel en dwars waard. ik herbeleef het weer die mooie vergezichten ook dankzij jullie foto's.
    Groetjes Anneke B.