van Moustiers naar Oraison - Reisverslag uit Les Buissonnades, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Moustiers naar Oraison - Reisverslag uit Les Buissonnades, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Moustiers naar Oraison

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

23 Mei 2014 | Frankrijk, Les Buissonnades

We hebben vandaag 43 km. afgelegd. Het terrein ging hier flink op en neer en ik(Cor) kon in het begin de trappers niet rond krijgen. Later ging het gelukkig beter. Het was een mooie tocht met vele mooie vergezichten.
De plaats waar we nu overnachten stelt niet veel voor en er is weinig te zien of te beleven. Ook is het hotelaanbod beperkt, omdat in Frankrijk dit weekend Moederdag wordt gevierd en daarom zijn de hotels vol.
We hebben gelukkig toch nog een slaapplaats kunnen scoren.
Verder hebben we een leuk restaurantje kunnen vinden waar het goed toeven was.

• 23 Mei 2014 - 22:24

Arie En Annie:

Ja Cor, iets wat vierkant is, moet je ook niet 'rond' proberen te krijgen.
    Gelukkig ontdenkte je dat.
    Weer prachtige beelden van hullie fietstocht. En het is dan wel heerlijk, als je een goede maagvulling kan viinden.
    Morgen weer sterkte en genieten.
    Arie en Annie.

• 23 Mei 2014 - 23:12

Clazien:

Mooie omgeving de Verdon gr clazien

• 24 Mei 2014 - 14:13

Anneke Ribbelink:

Het zijn mooie plaatjes bij jullie verhaaltjes, we genieten van een afstand met jullie mee, al gaat het soms wat moeilijker!!
    Gezellige moederdag :-)))))
    Anneke