thuis - Reisverslag uit Oost-Meerpolder, Nederland van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Oost-Meerpolder, Nederland van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

thuis

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

02 Juni 2014 | Nederland, Oost-Meerpolder

Na 2 dagen in de auto zijn we afgelopen vrijdag thuis aangekomen. We konden voor het avondeten bij Sjoerd en Joline aanschuiven, heerlijk na toch wel een vermoeiende autorit. We hebben genoten van onze fietstocht door de Provence van ca 600 km totaal. Het weer was bijna altijd prima voor het fietsen niet te warm zo 21-25 gr en vaak een stevige wind, in de rug niet erg maar anders moest je het stuur goed vast houden en opletten. Wel veel klimwerk, maar dan met prachtig uitzicht als beloning. Ik vond het de mooiste rit tot nu toe, de uitbundig bloeiende bloemen onderweg, de aardige mensen altijd "bon jour" en soms een praatje. En niet te vergeten het licht van de Provence, de schilders hadden het daar over en nu hebben we dat zelf ook ervaren.

• 02 Juni 2014 - 19:21

Arie En Annie:

He, Margreet en Cor,
    Ik dacht dat jullie t/m 9 juni onderweg waren.
    Maar fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Eigenbedje, eigen stoeltje daar gaat toch niets boven.
    Weer even aanpassen en dan weer aan de volgende plannen werken?
    Groetjes van Arie en Annie.

• 02 Juni 2014 - 23:44

Anneke Ribbelink:

Margreet en Cor,
    welkom thuis en nu nagenieten van een mooie fietstocht! En nu weer de vlakke paden in de regio!
    Groet,
    Anneke

• 03 Juni 2014 - 08:57

Clazien:

Ik vond het leuk het reisverslag maar nu ben ik blij dat jullie weer gezond thuis zijn.gr clazien