naar de Luberon - Reisverslag uit Reillanne, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu naar de Luberon - Reisverslag uit Reillanne, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

naar de Luberon

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

24 Mei 2014 | Frankrijk, Reillanne

Na een matig ontbijt vertrokken we om ca 10.00 uur. Oraison is niet het vermelden waard. Het was al moeilijk een redelijk restaurant te vinden. Volgens het boekje was deze tocht niet gemakkelijk en dat was niets te veel gezegd. De dagafstand was 39 km en we hebben daar 7 uur over gedaan. Veel kleine erg steile hellinkjes waar we zelfs met volledige ondersteuning en in het laagste verzet een keer niet tegen aan kwamen en moesten gaan lopen. Maar de beloning was ook daar: prachtige vergezichten we hebben ondanks de harde inspanningen veel genoten onderweg. We zijn in onze chambre d'hote aangekomen en dat ziet er niet verkeerd uit, prachtige kamer en een fantastisch uitzicht op de Luberon. Ik (Margreet) zat er een paar keer vandaag behoorlijk doorheen. ( mijn hemel niet nog weer zo'n steile klim). Bij aankomst had ik nog 1% batterij inhoud over, dus de energie goed verdeeld over de dag. Moe maar voldaan. We kunnen vanavond hier mee-eten, we zijn benieuwd......

• 24 Mei 2014 - 18:46

Els:

Mooi hè? Geniet er van! Hopelijk is het eten erg lekker! Eet smakelijk! Groetjes Els en Henk.

• 24 Mei 2014 - 22:12

Arie En Annie:

Dat was dus hard werken voor je maaltijd. Wij vinden jullie wel super, om zoveel inzet.
    De slaapplek ziet er erg aanlokkelijk uit, zo ook de prachtige foto's.
    En zo te horen zal het eten, wel heerlijk geweest zijn. Even relaxen na het harde werken.
    En weer nieuwe kracht op doen voor de dag van morgen.
    Liefs Arie en Annie.