van Saint Aygolf naar Le Thoronet - Reisverslag uit Le Thoronet, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Saint Aygolf naar Le Thoronet - Reisverslag uit Le Thoronet, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Saint Aygolf naar Le Thoronet

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

20 Mei 2014 | Frankrijk, Le Thoronet

Na een dip in het weer van 1 dag was het vandaag weer stralend weer en warm.
We hadden een tocht in ons hoofd van ongeveer 55 km. en dat is het ook geworden. Een schitterende tocht langs hoge bergen en door heel veel bos.
Na de 2 nachten in het v.d. Valk hotel in Saint Aygolf, was Margreet het v.d. Valk gevoel zat.
We zitten nu in een kleine chambre d'hote tussen de wijnvelden, schitterend. Vandaag kwamen we de eerste fietsers, die net als wij met bagage fietsend rondtoeren. Dat is dus een zeldzaamheid hier.
Straks lekker eten.

• 20 Mei 2014 - 18:44

Sjoerd & Jo:

Hallo Margreet en Cor,
    Gelukkig is de zon weer terug!
    Eetsmakelijk voor straks en fietse voor morgen.
    Groeten Sjoerd & Jo

P.s. Das balen Cor, geen appelmoes met een kers meer :) !

• 20 Mei 2014 - 23:01

Arie En Annie:

Dat moet een heerlijk gevoel zijn, na zo'n regendag. Nu weer de zon, bossen, druivenvelden etc.
    Een ontmoeting met 'zeldzame' mensen, die 2 'zeldzame' fietsers tegenkomen. Dat is wel erg leuk, natuuurlijk.
    Hier hebben we, na een heerlijke zonnige dag, een onweers buitje. Lekker voor de tuin, zo'n regenbui.
    Slaap lekker en morgen weer gezellig verder.
    Arie en Annie