een dag met veel regen - Reisverslag uit Feings, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu een dag met veel regen - Reisverslag uit Feings, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

een dag met veel regen

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

06 Juli 2014 | Frankrijk, Feings

Er was wel wat regen voorspeld, maar dat het tot 16.00 uur zou plensen, dat hadden we niet verwacht. We gingen met regen weg en het bleef regenen, gestaag en soms heel hard. Om weer warm te worden hebben we geluncht in een gelegenheid die we onderweg tegenkwamen. Na ruim een uur zijn we toch maar verder gefietst ondanks de fikse regen. Wel een mooie route, maar echt ervan genieten doe je toch niet. Bij de chambre d'hote aangekomen werd het droog en kwam de zon zelfs te voorschijn. We zitten in een klein dorp met gelukkig een uitstekende pizzeria.
We hebben vandaag zo'n 50 km erop zitten.
Even nog een verhaal van een paar dagen geleden toen het zo heet was: onderweg stopte er een bestelwagentje er kwam een boer uit met een schaal pruimen of wij die lustte. We zeiden ja en kregen de hele schaal. Hij had dit jaar zoveel pruimen dat hij niet wist hoe hij ze op moest maken. Heel aardig en ze smaakten heerlijk.

• 06 Juli 2014 - 22:45

Wim En Coby:

.........en hoe was de stoelgang?
    Wim

• 06 Juli 2014 - 22:52

Els:

En waar zijn jullie dan? Die Fransen kunnen je soms echt verrassen! Leuk hoor! Slaap lekker, Gr. Els