van Suevres naar Orléans - Reisverslag uit Orléans, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Suevres naar Orléans - Reisverslag uit Orléans, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Suevres naar Orléans

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

09 Juli 2014 | Frankrijk, Orléans

Gisteravond geprobeerd een overnachting te vinden in het traject wat we wilden gaan fietsen via La Ferte st Aubin. Na veel telefoontjes en internet sites hebben we het opgegeven, alles zat vol. We merken dat de vakantietijd begonnen is en het moeilijk wordt een leuk adresje te boeken. We hebben besloten de rit in te korten en rechtstreeks naar Orléans te fietsen via " Loire a velo". Achteraf een prima besluit, want het weer was een stuk slechter, bewolkt en een dreigende regenbui. Toen we in het hotel waren begon het te regenen en die is niet meer opgehouden te vallen. Plannen gemaakt voor de rest van de tocht. Ook nu bleek dat alle accomodaties, buiten die in de grote steden, vol zitten. Zo kunnen we de tocht niet afmaken en we hebben besloten morgen met de trein terug te gaan naar Nevers, waar onze auto staat. In het kasteeltje is nog plaats morgennacht, dus hebben we een slaapplaats en gaan we vanuit daar bekijken wat we verder gaan doen.