naar Amboise - Reisverslag uit Amboise, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu naar Amboise - Reisverslag uit Amboise, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

naar Amboise

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

04 Juli 2014 | Frankrijk, Amboise

Vanmorgen na een ontbijt met allemaal zelf gemaakte producten vertrokken we richting Amboise. De weersvoorspelling was niet best, maar dat viel gelang de dag alles mee, een paar druppels en een buitje toen we lunchten onder de bomen. We hebben onze regenkleding niet aan hoeven te doen. De rit was mooi, afwisselend door het platteland met hier en daar een kasteeltje en wat wijnboeren. We hebben een appartement geboekt in Amboise voor 2 nachten. Dit blijkt in een residance de retraites te zijn. Het is een prachtig nieuw onderkomen en we voelen ons helemaal jong hier. Nog even wat wijn geproefd uit de streek hier Touraine en toch maar een flesje voor vanavond meegenomen. De wijn is hier trouwens prima, elke dag proberen we wel een streekwijn uit! ( dit ter gerustelling van Edzo)

• 04 Juli 2014 - 21:45

Edzo (&Brigitte):

Zo ken ik jullie weer :-)))))
    Proost!!

Groet
    Edzo (&Brigitte)

• 04 Juli 2014 - 22:43

Els:

Ha Cor en Margreet,
    Inderdaad Proost! Heerlijk dat leventje! Wij zijn vanavond weer thuisgekomen na 3 heerlijke warme weken! Gelukkig wachtte hier thuis ook prachtig weer! Nog een weekendje meepikken! Jullie veel plezier en geniet ervan! Gr. Els en Henk!

• 04 Juli 2014 - 23:06

Greet En Leo:

Wat een lekker weer hé, wij genieten er hier ook van, vanmiddag was het hier behoorlijk heet. Maar je hoort mij niet klagen. Lekker hé al die wijntjes proeven, maar dat mag ook wel na een dag fietsen!
    Nog veel fietsplezier!
    groet
    Greet

• 05 Juli 2014 - 21:03

Arie EnAnnie Groen:

Geen beter leven dan een GOED leven. En dat ook nog eens in Frankrijk.
    Vandaag in zutphen aangekomen en morgen rijden we door richting Dresden.
    Hopelijk kunnen we jullie blijven volgen ( ivm met wifi-ontvangst)
    Veel plezier, lekker eten en genieten.
    Groetjes Arie en Annie