onze eerste fietsdag in de Provence - Reisverslag uit Salon-de-Provence, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu onze eerste fietsdag in de Provence - Reisverslag uit Salon-de-Provence, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

onze eerste fietsdag in de Provence

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

13 Mei 2014 | Frankrijk, Salon-de-Provence

Om 10.00uur vertrokken wij van onze B&B richting Salon de Provence. Zonnig weer 22 Gr en een harde windkracht 6. Wind mee prima,maar van opzij wind viel niet mee. Na ca 5 km hebben we onze fel gekleurde wegwerkers hesjes aangedaan. We hebben de indruk omdat de automobilisten ons eerder zien ze meer rekening met ons fietsers houden. De tocht ging gedeeltelijk door de Luberon een mooi natuurgebied met een klim van 6 procent en gelukkig ook een mooie afdaling. Lekker geluncht in het zonnetje. In Salon de Provence hadden we een hotelletje geboekt via Booking.com,het viel helaas erg tegen . Het was smerig en vervallen. Na enige moeite konden we annuleren en vonden snel een beter onderkomen. Lekker in de stad wat gedronken en gegeten. Een flesje Chateau Bas gedronken en nog met de wind in de oren wordt het heerlijk slapen.