rit door de wijnvelden van Ollieres naar Besse - Reisverslag uit Besse-sur-Issole, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu rit door de wijnvelden van Ollieres naar Besse - Reisverslag uit Besse-sur-Issole, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

rit door de wijnvelden van Ollieres naar Besse

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

16 Mei 2014 | Frankrijk, Besse-sur-Issole

Na een zeer matig ontbijt op weg naar Besse. Mooie route met een klim van 7% die in vergelijking met die van gisteren erg mee viel. We kwamen door een aantal typisch Franse dorpjes met de bekende pleintjes en een paar cafeetjes. Bij de een dronken we koffie en bij de volgende een perrier met menthe. In Le Val was een marktje dat was leuk om mensen te kijken vanaf het terras. We hebben prachtig weer 24-26 Gr en een matige wind. We kwamen wat te vroeg aan in ons overnachtingsadres voor vandaag. Maar na een telefoontje kwamen de eigenaren er direct aan. Het is een mooi 17de eeuws huis genaamd st. Louis. We zijn de enige gasten en kregen een up-grade in de kamer. Straks gaan we eten in ' la Remise' dat moet een prima restaurant zijn. Dagafstand 52 km.

• 16 Mei 2014 - 22:25

A. En A.:

Zo'n schattig bad, daar moet je wel gebruik van maken.
    Wat een leuk onderkomen voor deze nacht.

• 17 Mei 2014 - 10:41

Clazien:

Wat een leuk adres waar jullie overnacht hebben,veel fietsplezier nog.

• 21 Mei 2014 - 07:46

Liza:

Lieve Margeet en Cor, het klinkt allemaal weer heerlijk in la douce france! Veel fietsplezier en hopelijk steeds goed weer!