in de Provence gearriveerd - Reisverslag uit Châteauneuf-de-Gadagne, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu in de Provence gearriveerd - Reisverslag uit Châteauneuf-de-Gadagne, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

in de Provence gearriveerd

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

01 Januari 1970 | Frankrijk, Châteauneuf-de-Gadagne

Na 2 reisdagen zijn we gisteren in de chambre d'hote Mas des vertes rives in Chateauneuf de Gagdagne aangekomen. Het is een oude boerderij met dikke muren en een Provençaalse inrichting. Lekker geslapen en vandaag na het ontbijt met zelf gemaakte jams en sapjes de routeaansluiting gezocht van de weg die we morgen gaan fietsen. Voor de rest vandaag tempo doeloe, van het zonnetje genieten, lezen en Internetten. Morgen op weg naar Salon de Provence. Er wordt een harde wind (kracht 6) voorspelt uit het noorden dus hebben we besloten in zuidelijke richting te vertrekken. De reis met de auto verliep vlot. Eerst regende het hard maar na Luxemburg was het meest droog. Onderweg een prima hotel bij Langres gehad.

• 12 Mei 2014 - 16:45

Sabina:

Hi Margreet en Cor,
    Fijn dat jullie beter weer hebben dan wij. Ons kikkerlandje doet zijn naam weer eer aan. Alhoewel de Britten de Fransen ook weer 'froggies' noemen. Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar vast niet vanwege de regen.
    Veel plezier en succes met de eerste loodjes (of veertjes?).
    Groetjes,
    Sabina

• 12 Mei 2014 - 16:54

Groen Bedeker:

Ja, ik dacht al, die zijn gesetteld! Wrdfd!
    Zo te zien, echt heerlijk onder de bomen, wij willen ook weer terug!
    Geniet ervan en doe voorzichtig. Wij reizen met jullie mee.

• 12 Mei 2014 - 16:56

Els:

Vanuit heel nat en koud Limburg wensen wij jullie een hele fijne reis! Hopelijk schijnt de zon over 4 weken ook nog als wij die kant op gaan! Gr. Els en Henk!

• 12 Mei 2014 - 17:14

Anneke Ribbelink:

Hallo Margreet en Cor,
    Dat ziet er heerlijk uit! Hopelijk blijft het voor jullie goed fietsweer, een mooie tocht gewenst en ik kijk uit naar jullie verslagen!
    Groeten,
    Anneke

• 12 Mei 2014 - 22:42

Greet:

Hoi Margreet en Cor,

Wat een heerlijkheid om zo in je shirt met korte mouwen buiten te zitten, hopelijk voor jullie blijft dat zo.
    Geniet er lekker van en wij wachten jullie verslag weer af.
    Groetjes uit een vochtig Oudewater.
    Greet en Leo

• 13 Mei 2014 - 16:43