weer thuis - Reisverslag uit Oost-Meerpolder, Nederland van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Oost-Meerpolder, Nederland van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

13 Juli 2014 | Nederland, Oost-Meerpolder

Afgelopen donderdag met de trein terug naar Nevers. Het goot de hele dag van de regen, ook in Nevers. Naar het Kasteel hebben we onze regenkleding aangedaan en dat was maar goed ook,onderweg zaten we in een hoosbui. S'avonds met de auto naar een restaurant gegaan om te eten. De volgende dag regende het nog steeds en we hebben besloten op huis aan te gaan. Eerst even langs "Le clerc" voor wat franse boodschappen voor thuis en toen naar Bezannes in de buurt van Reims,waar we een hotel geboekt hadden. Slecht weer onderweg! Over Reims rijden heeft het voordeel dat je Parijs mijdt maar het is wel meer dan 100 km om. Zaterdag door naar huis en ja daar scheen de zon.
We hebben 2 heerlijke weken gehad mooie plaatsen en kastelen bezocht, heel warm, regen en prima fietsweer gehad. Veel aardige mensen ontmoet en op mooie plekken overnacht. We kijken er met veel plezier op terug en zijn ook weer blij thuis te komen in ons heerlijke huis.

• 13 Juli 2014 - 10:31

Anneke Ribbelink:

Margreet en Cor, welkom thuis en weer bedankt voor de leuke verslagjes van jullie trip!
    Groet,
    Anneke

• 13 Juli 2014 - 11:58

Fred & Marianne:

Franse boodschappen bij de Leclerc, dat klinkt ons bekend in de oren! Dat doen wij nou nooooooit, als we in Frankrijk zijn......;-) We waren geboeid door jullie kasteelverhalen en zijn weer op ideeen gebracht voor een volgende Frankrijktip. Welkom thuis weer!

• 13 Juli 2014 - 14:50

Els:

Hoi Cor en Margreet,
    Fijn dat jullie weer genoten hebben en wij ook mede, door jullie verhalen! Wij waren ook precies op de goede tijd daar, want toen we vertrokken is het weer verschrikkelijk omgeslagen! W.s. Hadden we het verdiend! En ja, in Frankrijk kun je heel goed boodschappen doen! Heel veel lekkere dingen!
    Wij hebben onze eerste werkweek er al weer opzitten! Het went zo snel!

• 13 Juli 2014 - 14:50

Greet En Leo:

Welkom thuis!. Wel jammer dat jullie de tocht langs de Loire niet af konden maken, maar toch ook weer lekker om thuis te komen. Mooi die kastelen langs de route daarom kijken wij graag naar de Tour de France op de televisie.
    Groetjes G&L

• 13 Juli 2014 - 20:25

Clazien:

Welkom thuis fijn dat jullie weer gezond zijn aangekomen gr Clazien