van Fougeres sur Bievre naar Suevres - Reisverslag uit Orléans, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van Fougeres sur Bievre naar Suevres - Reisverslag uit Orléans, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van Fougeres sur Bievre naar Suevres

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

09 Juli 2014 | Frankrijk, Orléans

Gisteren een mooie rit gehad. Het was een flinke afstand via Chambord en Blois, maar het weer was prima en er waren niet teveel klimpartijen. Op dit traject waren veel goede fietspaden,in een afwisselde omgeving. Veel kastelen en landhuizen gezien onderweg, vooral dat van Chambord is indrukwekkend. Onze chambre d'hote was in Suevres aangeprezen door Zoover met een 10. Nou dat viel tegen, een mager zesje lijkt ons voldoende. Het was vergane glorie, met een sober ontbijtje. In het dorpscafé-restaurant gegeten dat is bijna altijd goed. Ook hier, geen haute cuisine maar recht toe recht aan een simpele 3 gangen maaltijd voor €12,-- pp. Een half litertje prima rosé erbij en een snelle bediening, we waren tevreden.

• 09 Juli 2014 - 22:16

Greet:

Hoi Cor en Margreet,
    Heerlijk dat jullie van dat lekkere weer hebben, hier regent het al 2 dagen. Wel mooi hé al die kastelen en chateau 's. Geniet nog lekker met elke dag een wijntje lukt dat best.

Greet