eindpunt rondje Provence - Reisverslag uit Châteauneuf-de-Gadagne, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu eindpunt rondje Provence - Reisverslag uit Châteauneuf-de-Gadagne, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

eindpunt rondje Provence

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

26 Mei 2014 | Frankrijk, Châteauneuf-de-Gadagne

Vandaag de laatste etappe van ons rondje door de Provence. Het vertrek uit Apt was lastig 2x van de fiets af omdat het te steil was om te fietsen, dan gaan we maar lopen en dat is best zwaar. Vanaf Apt loopt er een fietspad over een oude treinbaan, dat gaat dus als een trein, vlak je kon goed opschieten. Maar het traject is nog niet af ( al jaren niet) en we moesten door de bergen naar Menerbes een steile klim. Hierna kwamen nog een paar steile klimpartijen en er blijkt iets niet goed te zijn met mijn derailleur, hij schakelde
al even niet goed en op een helling liep de ketting er af, daarna had ik nog een paar keer dat het schakelen niet goed ging. Gelukkig was het laatste stuk van de rit vlak en had ik er geen last meer van. Weer mooie vergezichten en leuke dorpjes gezien. Dag afstand 54 km.

• 26 Mei 2014 - 23:20

Arie En Annie:

Hallo Margreet en Cor,
    Dat viel dus niet allemaal mee, vandaag. Goed dat het het einde van het rondje Provence is.
    Kunnen de fietsen ook bijkomen!!!!!
    Geniet van de volgende rustige dagen, laat het eten jullie goed smaken. Het is goed rusten, na gedane arbeid.
    Groetjes Arie en Annie.

• 27 Mei 2014 - 11:06

Leja:

Hallo Margreet en Cor,

Goed te lezen dat het rondje erop zit, het was er wel een van uitersten. Maar ook veel moois gezien. Blijf nog maar even in een beter-weer-omgeving want hier is het niet zo zomers.
    Groeten, Leja