naar Apt - Reisverslag uit Les Agnels, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu naar Apt - Reisverslag uit Les Agnels, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

naar Apt

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

25 Mei 2014 | Frankrijk, Les Agnels

Na een gezellig ontbijt vertrokken we om 10.00 uur van ons logeeradres. In kilometers was het niet zover naar Apt, maar we staan niet meer zo vreemd te kijken van verrassingen onderweg. Na een makkelijk stuk dalen in een prachtige omgeving kwam er een pad wat niet te fietsen was. Het was onverhard met kuilen en grote stenen en we moesten gaan lopen. Dat is altijd zwaar met een vol bepakte fiets. Het laatste stuk was heel gemakkelijk over een oud spoortraject waar een fietspad op gemaakt is. Het venijn zat in de staart, de weg naar ons overnachtingsadres ging steil omhoog. Eerst ging het nog wel maar later moesten we toch gaan lopen. Ja voor slapen in een oude gerenoveerde herdershut met uitzicht op de Mont Ventoux moet je wat over hebben!

• 25 Mei 2014 - 21:09

Greet:

Wat een leuk onderkomen hebben jullie gevonden. Dat wordt lekker uitrusten na een zware dag.
    Lekker eten met een wijntje erbij en dan nog lekker slapen en je kunt er weer tegenaan morgen.
    Nog bedankt voor jullie telefoontje gisteren, erg leuk . Het was een gezellige verjaardag gisteren met prachtig weer. Nog veel fietsplezier en groetjes van Greet en Leo.

• 26 Mei 2014 - 12:05

Clazien:

Wat een leuk hutje is dat en wat mooi uitzicht.Nog veel fietsplezier. Clazien