van leLavandou naar Agygulf - Reisverslag uit Villepey, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu van leLavandou naar Agygulf - Reisverslag uit Villepey, Frankrijk van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

van leLavandou naar Agygulf

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

18 Mei 2014 | Frankrijk, Villepey

Na enig dubben besloten we toch ons leuke hotel in Le Lavandou te verlaten en naar een volgende plaats te vertrekken. De overweging was dat het vandaag nog goed weer zou zijn en het op zondag minder druk zwaar verkeer is. We vertrokken en vonden een oud spoor traject wat voor het grootste gedeelte niet verhard was, maar stil, weinig klimwerk en het uitzicht op de zee was spectaculair. We moesten soms een stukje lopen omdat het pad dan zo slecht was, we schoten niet hard op maar het was toch zeer de moeite waard. Het laatste stuk van het traject was helaas geen fietspad en we moesten over een zeer drukke autoweg rijden. Dat viel niet mee, na wat zoekwerk vonden we ons hotel voor 2 nachten het vd Valk hotel Aygulf. We hebben besloten morgen een dagje rust te nemen. Dagafstand is 53 km.

• 18 Mei 2014 - 22:13

Arie En Annie:

Na zo veel werk is het goed rusten. Even gewoon niet moeten en lekker van de omgeving genieten.
    Veel plezier. Hier is het ook mooi weer. Lekker buiten zitten en genieten maar.
    Groetjes,
    Arie en Annie.

• 19 Mei 2014 - 10:20

Fred & Marianne:

Wij worden toch zo jaloers van al die heerlijke Franse plaatjes en de beschrijvingen van het lekkere eten. Dat gaan wij missen straks in het hoge noorden, maar daar krijgen wij dan weer andere mooie plaatjes en lekkere vis voor terug.
    Geniet van de rust in La douce France.