Voorbereiding - Reisverslag uit Oost-Meerpolder, Nederland van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Oost-Meerpolder, Nederland van Cor en Margreet Jong-Groen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Cor en Margreet

06 Mei 2014 | Nederland, Oost-Meerpolder

Zaterdag 10/5 hopen wij te vertrekken naar de Provence.
We gaan met de auto naar Avignon. We kunnen de auto daar bij en B&B laten staan en gaan vanuit daar een rondje van ca. 700 km fietsen.
Als je het leuk vind houden wij je op de hoogte van onze reis

• 07 Mei 2014 - 04:31

Sabina:

Hi,
    Net terug van onze vakantie (super leuk en relaxed!) lees ik jullie vakantieplannen. Dat klinkt goed. Neem het er lekker van. Bridgen wordt 'm voorlopig even niet zie ik. Volgend seizoen uitgerust en met goede moed maar weer in de c-lijn beginnen.
    Groetjes,
    Sabina

• 07 Mei 2014 - 08:21

Loes De Ruiter:

Hallo Cor en Margreet
    Leuk om jullie reis te volgen. Ik heb me aangemeld op de mailing list. Hoe lang denken jullie hier over te doen?
    Heel veel plezier met de voorbereiding en een goede reis gewenst met hopelijk beter weer dan vorig jaar.
    Groetjes, Loes

• 07 Mei 2014 - 10:16

A & A:

He, gezellig Margreet en Cor. Wij wensen jullie veel plezier, en gezond weer terug!!!!

• 07 Mei 2014 - 11:12

Els:

Ha Cor en Margreet,
    Het is al weer bijna zover! Wat gaat het snel! Veel succes met de voorbereidingen! Gr. Els en Henk.